Реконструкція з добудовою трамвайної лінії на ж.м.Троєщина

Реконструкція з добудовою трамвайної лінії на ж.м.Троєщина

Реконструкція з добудовою трамвайної лінії на ж.м.Троєщина

01 мая 2012

В 2012р. на замовлення Київської Міської Державної Адміністрації з покращення пасажирських перевезень ТОВ "МІСТПРОМПРОЕКТ" було 

розроблено проект "Реконструкція з добудовою трамвайної лінії в систему легкого рейкового транспорту на ж.м. Троєщина від вул. Милославської до пересадочного вузла на міську кільцеву електричку (І черга будівництва)".
Насип під трамвайну колію проходить через дачні ділянки і розділяє їх на дві частини. Для того, щоб люди мали безперешкодний прохід, в насипу, під трамвайними коліями, було запроектовано залізобетонний тунель.

Компанія "ВіаКон Україна" запропонувала альтернативу - більш технологічні при монтажі Металеві Гофровані Конструкції. У зв'язку з гідрогеологічними умовами - значні коливання рівня ґрунтових вод, піщана основа з часом розущільнювалася б, що в свою чергу, призвело б до просадок над тунелем. Враховуючи дані умови конструкції замкнутого перерізу були відкинуті, а до розгляду були прийняті арочні МГК на пальовому фундаменті.

Під необхідний габарит 3,0 × 2,5 м підійшла МГК MultiPlate V-16 з розмірами 5,0 × 2,48 м. Арочна МГК MultiPlate MP-150 V-16 розраховувалась спеціалістами компанії "ВіаКон Україна" під навантаження від трамваю та автомобільного навантаження згідно з ДБН В.1.2-15:2009 (Споруди  транспорту навантаження та впливи).

Для передачі навантажень від арки на ґрунт був використаний дворядний пальовий фундамент. Для рівномірної передачі навантаження на фундамент, спеціалістами ТОВ "ВіаКон Україна" була розроблена п'ята обпирання. На відміну від попередніх арочних МГК - п'ята не приварювалась до листів в місті обпирання, а також не здійснювалось омонолічення анкерних болтів в фундаменті, до яких вона кріпилася б. Опорна частина арки кріпилась до листів - безпосередньо на будівельному майданчику, за допомогою болтів, перед установкою в проектне положення. Після монтажу всієї конструкції - опорна частина омонолічувалась з фундаментом. Для монтажу збірних гофрованих конструкцій не потрібно якоїсь спеціальної техніки, лише автокран та кілька робітників. Під контролем досвідченого інженера ТОВ "ВіаКон Україна" - монтаж виконується швидко та без проблем. Болти потрібно затягувати згідно  “Посібника  до ВБН  В.2.3-218-198:2007”, додаток Д П.5  з зусиллям 240 – 360 Нм. Засипається конструкція дренуючим ґрунтом рівномірно шарами по 20 см, з випередженням на один шар, та ущільнюється вібротрамбівками та віброкотками до коефіцієнту щільності  0,98.

Всі конструкції виробництва ТОВ "ВіаКон Україна" поставляються на об'єкти з захисним цинковим покриттям згідно ГОСТу 9.307-89 «ПОКРИТИЕ ЦИНКОВОЕ ГОРЯЧИЕ»., в даному випадку, для захисту від агресивного середовища було прийнято рішення нанести додаткове захисне покриття з бітумної мастики. Для захисту МГК від проникнення опадів усередину конструкції використано геомембрану, яку розстеляють на відстані 20см над конструкцією в шарі засипання зі скатом близько 2-5% з боків і виводять за прогін конструкції на 1,5м. 

Над МГК будуть дві смуги руху швидкісного трамваю та технологічний проїзд для обслуговування колій, в середині МГК зможуть рухатись не лише пішоходи та автомобілі. Всі елементи арочної МГК виготовлено в Україні. Термін монтажу металевої конструкції, порівняно із залізобетонною, було скорочено на 1 місяць, а економія коштів за об'єктним кошторисом склала 26%.